Als u Firefox gebruikt kunt u de snellere vos add-on geïnstalleerd
Ik had haar ingeschakeld en gemerkt dat de helft van de afbeeldingen op de webpagina's niet laden, dus ik ging naar ongeveer
: config en reset alles standaard minus de huid en het was allemaal prima totdat ik ingeschakeld sneller vos weer de problemen teruggestuurd.
dus als u sneller vos en merkte deze problemen un installeren, gaat u naar de adresbalk van de browser en type in "over
: config "en scroll naar beneden verandert de gebruiker ingestelde variabelen de standaardstijl (reset), maar laten die te maken hebben met kleuren en vellen. als u behoefte aan een meer gedetailleerde uitleg vragen
als u fasterfox geïnstalleerd en zag geen van de bovengenoemde problemen blijven het programma geïnstalleerd
Processor (s): Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz | Moederbord: asus p5q deluxe | RAM Geheugen: 4 gig ocz 1066MHz SLI | Graphics Card (s): nvidia evga 8800 ultra ko |
Sound Card: onboard | Hard Drive (s): 750 gig Seagate, 32meg cache | Optische Drive (s): 3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe | Case / PSU: armoursuite Lian-Li PC-P60 |
Koeling: tuniq toren | Netwerk / Internet: dubbele Gigabit LAN-poorten | Monitor (s): 24 "Dell 2408wfp | Operating System (s): winfail vista 64 | ubuntu / arch linux |