Om du använder Firefox kan du få snabbare räv add-on installerade
Jag hade aktiverat och upptäckt att hälften av bilder på webbsidor skulle inte ladda så jag gick till cirka
: config och återställa allt till fabriksinställningarna minus hud och det var allt bra tills jag aktiverat snabbare räv igen problemen återlämnas.
så om du har snabbare räv och märkte dessa problem un-installera det, gå till webbläsarens adressfält och skriv in "om
: config "och bläddra ner förändras användaren uppsättning variabler som standard (återställa) men lämnar dem att göra med färger och skinn. om du behöver en mer detaljerad förklaring be
om du har fasterfox installerat och märkte inget av ovanstående problem hålla programmet installerat
Processor (s): Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz | Moderkort: asus p5q deluxe | RAM Minne: 4 gig ocz 1066MHz SLI | Grafikkort (s): nvidia evga 8800 ultra ko |
Ljudkort: ombord | Hårddisk (s): 750 gig Seagate, 32meg cache | Optisk enhet (er): 3 asus dvd författare, LightScribe | Mål / PSU: Lian-li armoursuite PC-P60 |
Kylning: tuniq torn | Nätverk / Internet: Dual Gigabit LAN-portar | Monitor (s): 24 "dell 2408wfp | Operating System (s): winfail vista 64 | ubuntu / arch linux |