vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

File Menu - IE 7

Reply

Thread Tools
Old 5 helmikuu 2008, 20:43
Uusi Jäsen

Default File Menu - IE 7

Howdy Doodle Chapsit,
Oma comp on ollut käynnissä hieman hidas, mutta sen jälkeen teemme muutaman tweaks se nyt aika sonta OK.

Se, mikä on nyt salakuuntelun minut on "File Menu" IE 7. Kun napsautan avaa valikko vie ikävaiheissa avattavasta, sama pätee myös silloin, kun olen oikeassa napsauttamalla mitä tahansa kuvaa (nimetä uudelleen, poistaa jne.).

Miten voin ottaa joitakin kohteita pois Tiedosto Valikko kuin Odotan tämä on mikä hidastaa näiden toiminto alas?

Hurraa,
Old 5 helmikuu 2008, 21:48
Moderator Group

Default File Menu - IE 7

Oletko tehnyt levylle defrag?

Muutama kolmannen osapuolen apuohjelmia, jotka ovat paremmin (nopeammin) kuin Windows rakennettu pettää.

Old 5 helmikuu 2008, 22:19
Uusi Jäsen

Default File Menu - IE 7

Ovat tehneet täysin defrag, rekisterin korjaus jne. Kaikki "Standardit on vain tämä oikeus-osoita, että on todella ärsyttävää minua. Olen vakuuttunut on liian monta kohdetta minun File Menu, pitää vain tietää, miten ottamaan pois.

Oletan, chucking hieman enemmän RAM voisi ratkaista ongelman ..?
Old 5 helmikuu 2008, 22:31
Moderator Group

Default File Menu - IE 7

Pari artikkeleita tutkia.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.