![]() |
|
| |||
| |||
| Howdy Doodle Chaps, Mijn comp is loopt een beetje traag, maar na het doen van een paar aanpassingen is het nu mooi Muck OK. Het ding is dat nu bugging mij is de "Menu Bestand" in IE 7. Als ik klik om het menu te openen duurt het eeuwen om drop-down, hetzelfde geldt ook voor wanneer ik klik met de rechtermuisknop op een bestand (hernoemen, verwijderen, enz.). Hoe kan ik een aantal items uit het menu Bestand als ik denk dat is wat de vertraging van deze functie in? Sante, |
|
| |||
| |||
| Heb je gedaan een schijf defrag? Een paar van derden nutsbedrijven die zijn beter (sneller) dan de Windows ingebouwde defrag. |
|
| |||
| |||
| Hebben gedaan een volledige defrag, register reparatie enz. Alle "standardIt is gewoon deze rechts-klik op dat ding is echt vervelend mij. Ik ben ervan overtuigd dat het te veel items in mijn menu Bestand, net moeten weten hoe te nemen wat af. Ik veronderstel spanmechanisme in een wat meer RAM-geheugen kan het probleem oplossen ..? |
|
| |||
| |||
| Een paar artikels te onderzoeken. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Videobestand Presentatie / File Format voor een dvd-speler? | jamblebee | Multimedia & Codecs | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Hoe te wijzigen Pictogrammen voor bestanden? Niet File Types of mappen, elk apart bestand. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 1 | 26 jul 2009 05:10 |
| Creating aa DVD Menu | mpenney | Multimedia & Codecs | 7 | 1e Sep 2008 09:24 |
| DVD Menu Burning | anceriz | Multimedia & Codecs | 1 | De 4 januari 2008 23:52 |
| Kunt u bestandsformaat om Windows Media-bestand? | confused21 | Windows besturingssystemen | 1 | 17 nov 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |