mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Fil - IE 7

Reply

Thread Tools
Old 5te Feb 2008, 20:43
New Member Group

Default Fil - IE 7

Hallå Doodle Chaps,
Min komp vært kjører litt treg, men etter å gjøre noen tilpasninger er det nå ganske muck OK.

Det som nå bugging meg er "Fil" i IE 7. Når jeg klikker for å åpne menyen det tar aldre å droppe ned, det samme gjelder også når jeg høyreklikker en fil (for å endre navn, slette osv.).

Hvordan tar jeg noen elementer av Fil som jeg regner dette er hva som reduserer disse funksjonen ned??

Skål,
Old 5te Feb 2008, 21:48
Moderator Group

Default Fil - IE 7

Har du gjort en disk defrag?

Noen tredjeparts verktøy som er bedre (raskere) enn Windows innebygde defrag.

Old 5te Feb 2008, 22:19
New Member Group

Default Fil - IE 7

Har gjort en full defrag, registret reparasjon etc. Alle "standardIt nettopp dette høyreklikker du på ting som er veldig irriterende meg. Jeg er overbevist om det er for mange elementer i min Fil, bare trenger å vite hvordan man skal ta litt av.

Jeg antar chucking i litt mer RAM kan løse problemet ..?
Old 5te Feb 2008, 22:31
Moderator Group

Default Fil - IE 7

Et par artikler for å undersøke saken.

Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Fil Presentasjon / File Format for en DVD-spiller? jamblebee Multimedia & Kodeker 2 6 oktober 2009 04:00
Slik endrer ikonene for filer? Ikke filtyper eller mapper, hver enkelt fil. 4D (Fordy (Ford) Ollie Windows-operativsystemer 1 26 juli 2009 05:10
Opprette aa DVD Meny mpenney Multimedia & Kodeker 7 1ste sep 2008 09:24
DVD-menyen Burning anceriz Multimedia & Kodeker 1 4 januar 2008 23:52
Kan du endre filformatet til Windows Media-fil? confused21 Windows-operativsystemer 1 17 nov 2007 03:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.