mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Arkiv - IE 7

Reply

Thread Tools
Old 5 februari 2008, 20:43
New Member Group

Default Arkiv - IE 7

Tjena Doodle käkar,
Min comp har varit igång lite trögt, men efter att göra några tweaks det är nu ganska dölja OK.

Det som nu stressa mig är "Arkiv" i IE 7. När jag klickar för att öppna menyn tar åldrar att nedrullningsbara, samma gäller även när jag högerklickar på en fil (för att byta namn, ta bort etc.).

Hur kan jag ta några ex från Arkiv-menyn som jag tror att detta är vad som sakta dessa fungerar ner??

Skål,
Old 5 februari 2008, 21:48
Moderator-gruppen

Default Arkiv - IE 7

Har du gjort en disk defrag?

Några tredje part verktyg som är bättre (snabbare) än Windows inbyggda defrag.

Old 5 februari 2008, 22:19
New Member Group

Default Arkiv - IE 7

Har gjort en fullständig defrag, Registry Repair etc. Alla "Standardit bara detta högerklicka sak som är riktigt irriterande mig. Jag är övertygad om det är så många alternativ i mitt Arkiv-menyn, bara veta hur du ska ta del av.

Jag antar chucking i lite mer RAM kan lösa problemet ..?
Old 5 februari 2008, 22:31
Moderator-gruppen

Default Arkiv - IE 7

Ett par artiklar att undersöka.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.