mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Firefox 3

Reply

Thread Tools
Old 31. marts 2008, 05:52
Medlem Gruppen

Default Firefox 3

Hey alle - whens Firefox 3 endelig grund til overgang? Jeg forsøgte at søge, men det bare bringer op om aplhas / beta 's etc. ..
Old 31. marts 2008, 16:46
Donor-Gruppen

Default Firefox 3

http://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.0b5 har tidsplanen for de næste beta som ser ud til at være på 3 april. Ingen af de udviklere kunne gætte endnu, hvor mange flere betaer der vil være - hvordan kan de? Der er ingen frist for en Firefox 3 release, som ville pålægge en? Vi kunne have en pulje, hvis du ønsker det og se, hvem der gætter tættest.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 31. marts 2008, 18:37
Redaktør Gruppen

Default Firefox 3

Vi bør se mindst én RC før den endelige bør ikke vi?

Old 31. marts 2008, 18:44
Donor-Gruppen

Default Firefox 3

Hver beta går gennem en række af frigivelsen kandidater. Jeg er ikke sikker på, at de vil ændre navngivning for at gøre det klart, at de var der beskæftiger sig med den endelige beta før produktionen løsladelse. Nogle udviklere gør det på den måde, nogle gør ikke. Brug af en pre-produktion Release Candidate sekvens tilføjer endnu et lag på toppen af alpha / beta prøveprocedure, Firefox Jeg er sikker på, er mindre vidtgående end det.

Ser man på, at tidsplanen igen, jeg bet nogen troede, det ville være sjovt at skubbe ud beta 5 den 1 april. Jeg er ikke sikker på, at det lyder klogt. Der er stadig lidt tid til at se det ske.
Old 31. marts 2008, 19:05
Redaktør Gruppen

Default Firefox 3

Beta 4 bare kom ud den 10 marts, 2008. Skal være en vittighed.

Netop gjorde en søgning, udseende Mozilla gør RCS.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old 1. april 2008, 14:10
Redaktør Gruppen

Default Firefox 3

Firefox 4 - Allerede? Ja!

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o...zilla-central/

Old 2. april 2008, 14:08
Redaktør Gruppen

Default Firefox 3

Beta 5 er ude.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old 2. april 2008, 14:58
Bandlyst Gruppen

Default Firefox 3

Ifølge Mozilla, der har været 750 ændringer fra den tidligere beta, bedre stabilitet og web kompatibilitet, leverer platform og brugergrænseflade ekstraudstyr, og som resulterer i den hurtigste FireFox nogensinde. Ikke kun, at den »hukommelsesfejl 'er blevet faste, og Firefox nu bruger mindre hukommelse end nogen anden browser. Dette er ifølge Mozilla udviklere.

Jeg må sige, at Firefox 3 er at forme sig at være den bedste browser, og det er ikke at sige IE8 eller Opera er dårlige browsere, det er bare at jeg er vokset til at elske Firefox og kan ikke se mig selv flytter til en anden browser. Selv om jeg prøve så mange browsere som jeg kan, herunder betaer og frigivelse kandidater.

Den "stabil" frigivelse af Firefox 3 nærmer os, og der er kun et par bugs at udjævne.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Firefox 3.0.10 evilfantasy Webbrowsere & FTP Klienter 4 28 april 2009 10:50
Firefox 3.1 Omdøbte Firefox 3.5 evilfantasy Webbrowsere & FTP Klienter 1 5th Mar 2009 18:49
Firefox 3.0.1 evilfantasy Webbrowsere & FTP Klienter 2 18 juli 2008 15:12
MSN og Firefox mrdaveyk Webbrowsere & FTP Klienter 18 22 januar 2008 00:07
IE & Firefox kevthegr8 Webbrowsere & FTP Klienter 2 11 januar 2008 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.