![]() |
|
| |||
| |||
| Hey alle - whens Firefox 3 endelig grund til overgang? Jeg forsøgte at søge, men det bare bringer op om aplhas / beta 's etc. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.0b5 har tidsplanen for de næste beta som ser ud til at være på 3 april. Ingen af de udviklere kunne gætte endnu, hvor mange flere betaer der vil være - hvordan kan de? Der er ingen frist for en Firefox 3 release, som ville pålægge en? Vi kunne have en pulje, hvis du ønsker det og se, hvem der gætter tættest.
| |||
| |||
| Vi bør se mindst én RC før den endelige bør ikke vi? |
|
| |||
| |||
| Hver beta går gennem en række af frigivelsen kandidater. Jeg er ikke sikker på, at de vil ændre navngivning for at gøre det klart, at de var der beskæftiger sig med den endelige beta før produktionen løsladelse. Nogle udviklere gør det på den måde, nogle gør ikke. Brug af en pre-produktion Release Candidate sekvens tilføjer endnu et lag på toppen af alpha / beta prøveprocedure, Firefox Jeg er sikker på, er mindre vidtgående end det. Ser man på, at tidsplanen igen, jeg bet nogen troede, det ville være sjovt at skubbe ud beta 5 den 1 april. Jeg er ikke sikker på, at det lyder klogt. Der er stadig lidt tid til at se det ske. |
|
| |||
| |||
| Beta 4 bare kom ud den 10 marts, 2008. Skal være en vittighed. Netop gjorde en søgning, udseende Mozilla gør RCS. http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/ |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ifølge Mozilla, der har været 750 ændringer fra den tidligere beta, bedre stabilitet og web kompatibilitet, leverer platform og brugergrænseflade ekstraudstyr, og som resulterer i den hurtigste FireFox nogensinde. Ikke kun, at den »hukommelsesfejl 'er blevet faste, og Firefox nu bruger mindre hukommelse end nogen anden browser. Dette er ifølge Mozilla udviklere. Jeg må sige, at Firefox 3 er at forme sig at være den bedste browser, og det er ikke at sige IE8 eller Opera er dårlige browsere, det er bare at jeg er vokset til at elske Firefox og kan ikke se mig selv flytter til en anden browser. Selv om jeg prøve så mange browsere som jeg kan, herunder betaer og frigivelse kandidater. Den "stabil" frigivelse af Firefox 3 nærmer os, og der er kun et par bugs at udjævne. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Firefox 3.0.10 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 28 april 2009 10:50 |
| Firefox 3.1 Omdøbte Firefox 3.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 5th Mar 2009 18:49 |
| Firefox 3.0.1 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 18 juli 2008 15:12 |
| MSN og Firefox | mrdaveyk | Webbrowsere & FTP Klienter | 18 | 22 januar 2008 00:07 |
| IE & Firefox | kevthegr8 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 11 januar 2008 08:22 |
| Thread Tools | |
| |