mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Firefox 3

Reply

Thread Tools
Old 31 mar 2008, 05:52
Lid Fractie

Default Firefox 3

Hey iedereen - whens firefox 3 definitief verschuldigd voor de release? Ik heb geprobeerd te zoeken, maar het net brengt ongeveer aplhas / bèta 's enz. ..
Old 31 mar 2008, 16:46
Donor Groep

Default Firefox 3

http://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.0b5 is het tijdschema voor de komende bèta die lijkt te kunnen worden op de 3 apr. Geen van de ontwikkelaars nog kon raden hoeveel meer bèta's zal er - hoe kan dat? Er is geen deadline voor een Firefox 3 release, die zou een? We hadden ook een zwembad en als je wilt zien wie dichtst raden.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 31 mar 2008, 18:37
Moderator Groep

Default Firefox 3

We moeten zien minste een RC vóór de definitieve moeten we niet?

Old 31 mar 2008, 18:44
Donor Groep

Default Firefox 3

Elke beta gaat door een opeenvolging van release kandidaten. Ik ben niet zeker of ze veranderen de naam om duidelijk te maken dat zij zich bezighouden met de laatste beta voor de productie vrijkomen. Sommige ontwikkelaars doen dat zo, sommige niet. Met behulp van een pre-productie release candidate sequentie voegt een extra laag bovenop de alpha / beta test schema, Firefox Ik ben er zeker van is minder streng dan dat.

Kijkend naar dat schema nogmaals, ik wed dat iemand dacht dat het leuk zou zijn om uit bèta 5 op 1 apr. Ik ben niet zeker of het klinkt verstandig. Er is nog net tijd om het te zien gebeuren.
Old 31 mar 2008, 19:05
Moderator Groep

Default Firefox 3

Beta 4 is net uit de 10e maart 2008. Het moet een grap.

Net deed een huiszoeking, ziet eruit als Mozilla wel doet RCS.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old 1 apr 2008, 14:10
Moderator Groep

Default Firefox 3

Firefox 4 - Al? Ja!

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o...zilla-central/

Old De 2 april 2008, 14:08
Moderator Groep

Default Firefox 3

Beta 5 wordt uitgesloten.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old De 2 april 2008, 14:58
Banned Groep

Default Firefox 3

Volgens Mozilla zijn er 750 wijzigingen ten opzichte van de vorige beta, het verbeteren van de stabiliteit en de web-compatibiliteit, die platform en de user interface verbeteringen en resulteerde in de snelste FireFox ooit. Niet alleen dat, de 'geheugenlek' is vastgesteld, en Firefox nu minder geheugen gebruikt dan enige andere browser. Dit is volgens Mozilla-ontwikkelaars.

Ik moet zeggen, Firefox 3 is de vormgeving tot de beste browser, en dat is niet te zeggen IE8 of Opera-browsers zijn slecht, het is gewoon dat ik uitgegroeid tot liefde Firefox en kan niet zie mezelf verplaatsen naar een andere browser. Hoewel ik probeer zo veel browsers als ik kan, waaronder bèta's en release kandidaten.

De 'stable' release van Firefox 3 is bijna ons, en er is alleen een paar bugs aan ijzer uit.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Firefox 3.0.10 evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 4 28 apr 2009 10:50
Firefox 3.1 Herdoopt Firefox 3.5 evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 1 De 5 maart 2009 18:49
Firefox 3.0.1 evilfantasy Web Browsers & FTP Clients 2 18 jul 2008 15:12
MSN en Firefox mrdaveyk Web Browsers & FTP Clients 18 22 Jan 2008 00:07
IE & Firefox kevthegr8 Web Browsers & FTP Clients 2 11 Jan 2008 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.