![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle - whens Firefox 3 endelig grunn for utløsning? Jeg prøvde å søke, men det bare kommer det opp om aplhas / beta er osv. .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| http://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.0b5 har tidsplanen for neste beta som ser ut som det kan være ute på den 3 april. Ingen av utviklerne kunne gjette ennå hvor mange flere betaversjoner det blir - hvordan kunne de? Det er ingen frist for en Firefox 3 utgave, som vil innføre en? Vi kunne ha et basseng hvis du liker, og se hvem som gjetter nærmest.
| |||
| |||
| Vi bør se atleast en RC før siste skulle vi ikke? |
|
| |||
| |||
| Hver beta går gjennom en serie av utgivelsen kandidater. Jeg er ikke sikker på at de vil endre navneformatet å gjøre det klart at de skulle forholde seg til den siste betaversjonen før produksjonen utgivelsen. Enkelte utviklere gjøre det på den måten, noe gjør det ikke. Bruke en pre-produksjon release kandidat sekvens gir en mer laget på toppen av alfa / beta-testen tidsplanen Firefox jeg er sikker er mindre strenge enn det. Etter at planen igjen, jeg vedder noen trodde det ville være morsomt å presse ut beta 5 på 1 april. Jeg er ikke sikker på det lyder fornuftig. Det er fortsatt bare tid til å se det skje. |
|
| |||
| |||
| Beta 4 kom ut 10 mars, 2008. Må være en spøk. Bare gjorde et søk, ser ut som Mozilla gjør gjøre RCS. http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/ |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Ifølge Mozilla har det vært 750 endringer fra forrige beta, bedre stabilitet og web-kompatibilitet gir plattform og brukergrensesnitt forbedringer, og resulterer i den raskeste FireFox noensinne. Ikke bare det, de 'minne lekkasje "er løst, og Firefox nå bruker mindre minne enn noen annen nettleser. Dette er ifølge Mozilla-utviklere. Jeg må si, Firefox 3 er på gang å være den beste nettleseren, og det er ikke å si IE8 og Opera er dårlige lesere, det er bare at jeg har vokst til å elske Firefox og kan ikke se meg selv å flytte til en annen nettleser. Selv om jeg prøver så mange lesere som jeg kan, inkludert betaer og slipp kandidater. Den "stabile" versjonen av Firefox 3 er nær oss, og det er bare noen få bugs å stryke ut. |