mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Firefox 3

Reply

Thread Tools
Old 31 mars 2008, 05:52
Ledamot Gruppen

Default Firefox 3

Hej alla - whens Firefox 3 slutlig grund för release? Jag försökte söka, men bara upp om aplhas / beta är osv ..
Old 31 mars 2008, 16:46
Givargruppen

Default Firefox 3

http://wiki.mozilla.org/Releases/Firefox_3.0b5 har tidsplanen för nästa beta som ser ut att vara på den 3 april. Ingen av utvecklarna kunde gissa men hur många fler betaversioner det kommer att bli - hur kunde de? Det finns ingen tidsgräns för ett Firefox 3 release, som skulle innebära en? Vi skulle kunna ha en pool om du vill och se vem som gissar närmast.

Mitt System: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moderkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (s):
nVidia Geforce 6600 512 MB
Ljudkort:
Cherry RS 6000 M tangentbord
Hårddisk (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s upprätthålla
Optisk enhet (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Mål / PSU:
Thermaltake Soprano
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA platta
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 31 mars 2008, 18:37
Moderator-gruppen

Default Firefox 3

Vi bör se minst en RC innan slutlig inte vi?

Old 31 mars 2008, 18:44
Givargruppen

Default Firefox 3

Varje beta går igenom en serie av release-kandidater. Jag är inte säker på att de skulle byta namn för att klargöra att de som arbetar med den slutliga beta innan produktionen release. Vissa utvecklare gör det på det sättet, vissa inte. Använda en förproduktion release kandidat sekvens tillför ett större lager på toppen av alfa / beta test schema, Firefox Jag är säker på är mindre strikta än så.

Om man tittar på samma lista igen, jag slår vad om att någon tyckte att det skulle vara kul att gå ut beta 5 den 1 april. Jag är inte säker på att det låter klokt. Det finns fortfarande bara Temne att se det hända.
Old 31 mars 2008, 19:05
Moderator-gruppen

Default Firefox 3

Beta 4 precis kom ut den 10 mars 2008. Måste vara ett skämt.

Bara gjorde en sökning, utseende Mozilla inte göra RCS.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old 1 april 2008, 14:10
Moderator-gruppen

Default Firefox 3

Firefox 4 - Redan? Ja!

http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.o...zilla-central/

Old 2 april 2008, 14:08
Moderator-gruppen

Default Firefox 3

Beta 5 är uteslutet.

http://developer.mozilla.org/devnews...-for-download/

Old 2 april 2008, 14:58
Banned Group

Default Firefox 3

Enligt Mozilla har det 750 förändringar jämfört med föregående beta, förbättrad stabilitet och webb kompatibilitet, som tillhandahåller plattformen och användargränssnittet tillbehör och som resulterat i den snabbaste FireFox någonsin. Inte bara det, den "minnesläcka" har fastställts och Firefox nu använder mindre minne än någon annan webbläsare. Detta är enligt Mozilla utvecklare.

Jag måste säga att Firefox 3 är arta sig vara den bästa webbläsaren, och det är inte att säga IE8 eller Opera är dåliga webbläsare, det är bara att jag har vuxit till kärlek Firefox och kan inte se mig flytta till en annan webbläsare. Även om jag försöker så många läsare som jag kan, även betaversioner och release-kandidater.

Den "stabila" release av Firefox 3 närmar oss, och det finns endast ett fåtal mer fel att utjämna.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Firefox 3.0.10 evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 4 28 april 2009 10:50
Firefox 3.1 Omdöpta Firefox 3.5 evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 1 5 mars 2009 18:49
Firefox 3.0.1 evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 2 18 juli 2008 15:12
MSN och Firefox mrdaveyk Webbläsare & FTP Klienter 18 22 januari 2008 00:07
IE & Firefox kevthegr8 Webbläsare & FTP Klienter 2 11 januari 2008 08:22
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.