mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Firefox about: config tweaks

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 nov 09:11
Moderator Group

Default Firefox about: config tweaks

Firefox om: config tweaks

I Firefox 2 skriver om: config i nettleserens adressefelt trykk enter og deretter legge den gitte kommandoen i søkeboksen.

Høyreklikk og velg endre for å endre adferd.

De fleste vil kreve at du starter nettleseren for å begynne å jobbe.

==================

Dette fungerer bra med de looong tråder.

Gå til toppen eller bunnen av en side med ett middels museknapp klikk.

Skriver om: config i adresselinjen og trykke enter.

I filterlisten av om: config-vinduet skriver følgende:

middlemouse.scrollbarPosition

Høyreklikk oppføringen som kommer opp i vinduet og klikker veksle å endre verdien til sann

Start Firefox. Så midt klikke hvor som helst i blafelt området og siden / rullefeltet øyeblikkelig hopp til der du klikker. Øverst, nederst, middels eller hvor du ønsker.

==========

Er det en måte å slå av den lille dukke opp ting i nedre høyre på skjermen som kommer opp hver gang en nedlasting er ferdig med å si "alle nedlastinger er fullført?

Ja!

Skriver om: config i adresselinjen og trykke enter. I filterlisten av om: config-vinduet skriver følgende:

browser.download.manager.showalertoncomplete

Høyreklikk oppføringen som kommer opp i vinduet og slå for å endre verdien til false

No more "Nedlasting fullført"-vinduet.

==========

Dont noensinne bruke Gå-knappen ved siden av url-boks?

Sett browser.urlbar.hideGoButton til sann og få litt mer plass.

====================

Også nyttig.

Hvor mange ganger har du komponerte en lang post eller e-postmelding, og tilfeldigvis stengt kategorien eller nettleser og mistet alt mitt arbeide. Aldri mer!

Fra Verktøy-menyen velger du Valg, og i Main-området, velger du "Vis mine vinduer og kategorier fra forrige gang" fra "Når Firefox starter" dropdown.

Deretter er det Undo Closed Tabs Button

Lei av å gå til Historie-> Nylig lukkede faner bare å angre en lukket kategorien? Så denne utvidelsen er for deg! Denne utvidelsen gir deg mulighet til å angre lukkede faner via en verktøylinjeknapp, høgreklikk-menyen eller en snarvei (Alt + Z).

======================

Har du noen flere virkelig gode? Legg dem her, jeg er alltid på utkikk etter goog om: config twaeks.

Old 12th Nov 2007, 18:30
Medlem Group

Ahh jukse koder for programvare annet enn spill

Hyggelig. Takk Evilfantasy

Elias
Old 13th Nov 2007, 03:46
Donor Group

Dette ting som pleide å være på Hjelp-menyen. Da gjorde det forsvinner derfra? (om: config)

Det er en add-on nå kalles Aboutmenu som legger alt dette i en ny meny.

(Oh, og hvis du ikke ser om: config som en kobling, får Linkification-tillegget også!)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kjøper ny datamaskin - kan noen fortelle meg om dette config er bra? ahsanjee General Hardware Chat 7 14 juni 2009 08:27
What'd bli best RAID config for meg? Kaze Enji Drivere og flyttbare medier 7 30 oktober 2008 09:18
Audio pin config baraccus Lyd, høyttalere og MP3-spillere 2 1 august 2008 11:06
Windows dobbeltoppstart Config Hjelp o1generallee4130 Windows-operativsystemer 5 4 desember 2007 18:11
Ide pin config?? xactly Drivere og flyttbare medier 2 18 august 2007 13:31
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.