mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Firefox kører allerede Query

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 19:52
Ny Medlem Gruppen

Default Firefox kører allerede Query

Hej,

Har nogen nogensinde er stødt på et problem, hvor du havde en Firefox vindue åbent, og når det færdige browsing, skal du lukke den ned (ved hjælp af X i øverste højre hjørne af skærmen), og efter en tid klikke på Firefox til at begynde at browse igen, og det siger er det allerede kører, så du kan ikke åbne den.

Dette er sket for mig et par gange nu, ikke ofte, men temmelig regelmæssigt, måske en gang hver 3 eller 4 uger. Jeg simpelthen afslutte processen ved hjælp af Jobliste og jeg er i stand til at åbne Firefox igen.

Jeg bestemte det ikke malware beslægtede som min McAfee scanningen er rene, og jeg jævnligt kører Kaspersky online scanner, som er ren også.

Sound kender til nogen?

Tak.

Rob.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
SLI grafikkort forespørgsel ... puslespil Grafikkort & Monitors 3 20 januar 2009 20:42
Excel Webforespørgsel Hjælp! deldrice Office Suites & Applications 1 16 januar 2009 13:26
Ms query dos mislykkedes? matthew03 General Software Chat 1 30 oktober 2008 08:21
HP Deskjet 450 query parkpre Digital Imaging & Printere 3 6. aug 2007 11:13
Topdomæner query webcrawler Web Design, Hosting & SEO 4 15 marts 2007 17:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.