![]() |
|
| |||
| |||
| I en dag tændt min computer og af en eller anden grund min firefox wouldnt gå på internettet. Jeg går til Miranda, Soulseek, IE6, ECT. og de kan alle oprette forbindelse til internettet, og de er fine. Men Firefox plejer, jeg går til Firefox, og det siger Server blev ikke fundet, jeg går til et andet websted, som Google eller Yahoo, siger de samme ting |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvis du har en internetforbindelse, som dine andre browsere har vist mit første forslag ville være en geninstallere
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| tak. det virker fint |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Firefox er skyllet - Nu nr. Browser Works | Woody11 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 12 april 2009 06:17 |
| Firefox 3.1 Omdøbte Firefox 3.5 | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 5th Mar 2009 18:49 |
| Brug for alle værker | thingie2 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 4 | 2. sep 2008 12:44 |
| Cedega aldrig værker | ashaiba | Linux & Alternative OS | 1 | 6 marts 2008 00:54 |
| Er der nogen, der ved, hvordan en CPU virker? | Black Magic | CPU, bundkort og RAM | 2 | 29th Dec 2007 11:58 |
| Thread Tools | |
| |