vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Web-selaimet ja FTP Clients

Register

Firefox koskaan teoksia

Reply

Thread Tools
Old 17 helmikuu 2008, 16:45
Jäsen

Default Firefox koskaan teoksia

Olen yksi päivä päällä minun tietokone ja jostain syystä minun firefox wouldnt mennä Internetissä. En mene Miranda, Soulseek, IE6, ect. ja ne kaikki internet-yhteyden muodostamiseen, ja ne ovat kunnossa. Mutta firefox tapana, i mene firefox, ja se sanoo Server ei löydy, i mennä toiseen sivustolla, kuten Google tai Yahoo, sanoo saman asian
Old 17 helmikuu 2008, 16:47
Rahoittajien ryhmän

jos sinulla on internet-yhteys, kun muut selaimet ovat osoittautuneet ensimmäinen ehdotus olisi reinstall

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 17 helmikuu 2008, 17:03
Jäsen

kiitos. että works fine
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Firefox on kaatunut - Nyt o Browser Works Woody11 Web-selaimet ja FTP Clients 1 12. Huhtikuu 2009 06:17
Firefox 3.1 Uudelleennimetyt Firefox 3.5 evilfantasy Web-selaimet ja FTP Clients 1 5th Mar 2009 18:49
Tarvitsetko koko teosten thingie2 Virusten, vakoiluohjelmien & Security 4 2. Syyskuu 2008 12:44
Cedega koskaan teoksia ashaiba Linux & Alternative OS 1 6. Maaliskuu 2008 00:54
Onko kukaan miten CPU toimii? Black Magic CPUs, Emolevyt & RAM 2 29. Joulukuu 2007 11:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.