mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Firefox arbetar aldrig

Reply

Thread Tools
Old 17 februari 2008, 16:45
Ledamot Gruppen

Default Firefox arbetar aldrig

I en dag vände på min dator och av någon anledning mitt firefox wouldnt gå på Internet. Jag går till Miranda, Soulseek, IE6, ect. och alla ansluta till Internet och är bra. Men firefox brukar jag gå till firefox och det står Server hittades inte, jag går till en annan webbplats som Google eller Yahoo, säger samma sak
Old 17 februari 2008, 16:47
Givargruppen

om du har en Internet-anslutning som din andra webbläsare har visat mitt första förslag skulle en ominstallation

Mitt System: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moderkort:
Winfast 6600
RAM Minne:
3Gb
Grafikkort (s):
MSI 8600GT
Ljudkort:
några billiga DX9 5.1
Hårddisk (s):
Optisk enhet (er):
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 17 februari 2008, 17:03
Ledamot Gruppen

tack. som fungerar bra
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Firefox har kraschat - Nu nr Webbläsarevänlig Works Woody11 Webbläsare & FTP Klienter 1 12 april 2009 06:17
Firefox 3.1 Omdöpta Firefox 3.5 evilfantasy Webbläsare & FTP Klienter 1 5 mars 2009 18:49
Behöver du den fullständiga verk thingie2 Virus, spionprogram och säkerhet 4 2:a sep 2008 12:44
Cedega arbetar aldrig ashaiba Linux & Alternativa OS 1 6 mars 2008 00:54
Har någon veta hur en processor fungerar? Black Magic Processorer, moderkort & RAM 2 29 december 2007 11:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.