![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alle denne IFS for alle de mennesker, der bruger Firefox
når du indstille Firefox til at huske en adgangskode, den gør det, og disse password kan være tilgængelig ved at gå til / redigere / indstillinger / sikkerhed / show passwords / betyder det, at et på din pc kan se dine adgangskoder for ethvert websted, og hvis (som mig ) du bruger en adgangskode til alt dette er afgørende, at du får det skjulte kan du gøre dette ved at fastsætte en master password, som er et afkrydsningsfelt nedenfor viser passwords Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| cheers for at cew!
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| wow. Jeg havde ingen idé om, at nu im vil mine venner laptops og få alle deres passwords, så fortæl dem om det = PPP |
|
| |||
| |||
| Det bør gøre dig indstillet en hovedadgangskode, når du installerer Firefox ville gøre det lettere for idioter til at holde deres passwords sikkert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ty dude!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du skal bare bruge forskellige adgangskoder ...... så du ikke får skruet når nogen finder en af dem
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kan gøre, hvad jeg gør, og altid låse pc'en, når du ikke på det: P
| |||
| |||
| Citat:
En af mine venner sagde, ingen kunne komme på hans computer, som han har beskyttet med adgangskode alt i Windows. Han var en smule irriteret, da jeg var logget på som ham inden for ca 7 minutter med hjælp fra en cd, der er let tilgængelige .....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg formoder, men hvor mange mennesker har en af disse diske? |
|
| |||
| |||
| Citat:
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Og der er masser af andre måder rundt om den .... Prøv at logge ind i fejlsikret tilstand, og ved hjælp af brugernavnet administrator uden password.
__________________ serverguy |