![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi kaikki tämä IFS kaikille ihmisille, jotka käyttävät firefox
kun määrität firefox muistaa salasana näin ja nämä salasana voidaan helposti menemällä / Edit / Preferences / turvallisuus / näytä salasanoja / tämä tarkoittaa, että yhtä tietokoneessa näkevät salasanat kaikki verkkosivuilla ja jos (kuten minä ), sinun käyttää yhtä salasana kaikki tämä on tärkeää, että saat sen piilossa voit tehdä tämän asettamalla pääsalasanaa joka on valintaruutu alle näytä salasanoja My System: Cewy n ihme macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| cheers, että cew!
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| wow. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä, että nyt im menossa ystäväni läppäreissä ja saada kaikki salasanat, sitten kertoa heille siitä = PPP |
|
| |||
| |||
| Se pitäisi tehdä voit asettaa pääsalasanan kun asentaa firefox helpottaisi idiootteja pitämään salasanoja turvallisia. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ty jätkä!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai sitten pitäisi käyttää eri salasanoja ...... sitten et saa kiinni, kun joku löytää niistä
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tai voit tehdä, mitä teen ja aina lukita PC kun ei se: P
| |||
| |||
| Ja kuinka vaikeaa on saada noin? Eräs ystäväni sanoi, kukaan ei olisi voinut saada hänen tietokoneeseen hän on suojattu salasanalla kaiken Windows. Hän oli hieman harmitti, kun olin kirjautunut kuin hänelle noin 7 minuuttia yhden CD, joka on helposti saatavilla .....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Otaksun, mutta kuinka monta ihmistä on yksi niistä levyille? |
|
| |||
| |||
| Jokainen, joka haluaa yksi http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Ja on olemassa runsaasti muita keinoja sen ympärille .... Yritä kirjautua uudelleen vikasietotilassa ja käyttäjätunnuksella Hallinnoija ilman salasanaa.
__________________ serverguy |