![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hallo allemaal IFS voor alle mensen die gebruik maken van Firefox
Wanneer u Firefox te onthouden wachtwoord zij dat doet en deze wachtwoord kan bereiken door naar / Edit / Preferences / security / show wachtwoorden / betekent dit dat een op de pc kunt u uw wachtwoorden voor een website en indien (zoals ik ) u een wachtwoord voor dit alles is van cruciaal belang dat je dit verborgen kunt u dit doen door het instellen van een master-wachtwoord is een aankruisvakje hieronder tonen wachtwoorden Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| cheers voor dat cew!
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| wow. Ik had geen idee over dat nu im going to my friends laptops en krijgen al hun wachtwoorden, dan vertellen ze erover = PPS |
|
| |||
| |||
| Ze moet u een master-wachtwoord wanneer u firefox zou het gemakkelijker maken voor idioten om hun wachtwoorden veilig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ty dude!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of moet je gewoon gebruik maken van verschillende wachtwoorden ...... dan moet je niet krijgen geschroefd wanneer iemand een van hen
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Of je kon doen wat ik doe en altijd vergrendelingscode de PC als je niet op: P
| |||
| |||
| Citaat:
Een vriend van me zei niemand kon krijgen op zijn computer als hij het wachtwoord beschermde alles in Windows. Hij was een beetje geïrriteerd toen ik werd aangemeld als hem binnen ongeveer 7 minuten met de hulp van een cd die gemakkelijk beschikbaar is .....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ik veronderstel, maar hoeveel mensen hebben een van deze schijven? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ En er zijn genoeg andere manieren om het .... Probeer in te loggen in de Veilige modus en het gebruik van de gebruikersnaam beheerder zonder wachtwoord.
__________________ serverguy |