![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hi all denne IFS for alle som bruker Firefox
Når du setter firefox til å huske et passord den gjør det og disse Passordet kan være tilgjengelig ved å gå til / redigere / preferanser / security / show passord / betyr dette at en på din PC kan se passordene dine på et webområde og om (som meg ) du bruker et passord for alt dette er avgjørende for at du får det skjulte kan du gjøre dette ved å angi et hovedpassord som er en boksen nedenfor viser passord Min System: Cewy er rart macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skål for det cew!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| wow. Jeg hadde ingen anelse om at nå im skal vennene mine laptopper og få alle passordene sine, og fortelle dem om det = PPP |
|
| |||
| |||
| Det burde få deg angi en master-passord når du installerer Firefox vil gjøre det lettere for idioter å holde passordene sine trygt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ty dude!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller skal du bare bruke forskjellige passord ...... så du ikke får skrudd når noen finner en av dem
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kan gjøre hva jeg gjør og alltid låse PC-en når den ikke på det: P
| |||
| |||
| Sitat:
En venn av meg sa at ingen kunne komme på sin datamaskin som han har passordbeskyttet alt i Windows. Han ble litt irritert da jeg var logget på som ham i ca 7 minutter ved hjelp av en CD som er lett tilgjengelig .....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jeg antar, men hvor mange som har en av disse diskene? |
|
| |||
| |||
| Alle som ønsker en http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Og det er mange andre måter rundt det .... Prøver å logge deg på i sikkermodus, og ved hjelp av brukernavnet administrator uten passord.
__________________ serverguy |