![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej alla här IFS för alla människor som använder firefox
när du ställer firefox att komma ihåg ett lösenord för den gör det och dessa lösenord kan nås genom att gå till / redigera / preferences / Säkerhet / visa lösenord / Detta innebär att någon på din dator kan se ditt lösenord för varje webbplats och om (som mig ) du använder ett lösenord för allt detta är mycket viktigt att du får det dolda kan du göra detta genom att ett huvudlösenord som en kryssruta nedan visar lösenord Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skål för att cew!
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| wow. Jag hade ingen aning om att nu viktigt att gå till mina vänner bärbara datorer och få alla sina lösenord och sedan berätta för dem om det = PPP |
|
| |||
| |||
| Det borde få dig att ställa in en master lösenord när du installerar Firefox skulle göra det lättare för idioter att hålla sina lösenord säkert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ty dude!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller ska du bara använda olika lösenord ...... så du inte får skruvas när någon hittar en av dem
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Eller du kunde göra vad jag gör och alltid låsa datorn när du inte på det: P
| |||
| |||
| Citat:
En vän till mig sa att ingen skulle komma på hans dator som han har lösenordsskyddat allting i Windows. Han var lite irriterad när jag var inloggad som honom inom ca 7 minuter med hjälp av en CD som är lätt tillgängliga .....
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Antar jag, men hur många har en av dessa diskar? |
|
| |||
| |||
| Den som vill ha en http://home.eunet.no/pnordahl/ntpasswd/ Och det finns många andra vägar runt den .... Prova att logga in i felsäkert läge och använder Användarnamn administratör utan lösenord.
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Entering lösenord för nätverksmappar | mctw | Windows-operativsystem | 2 | 23 oktober 2009 12:40 |
| Hur bryta lösenord i gmail eller yahoo? | ISSGOD | E-post, VoIP & IM Diskussion | 0 | 18 juni 2009 08:23 |
| Firefox doesnt Kom ihåg mitt lösenord | robina80 | Webbläsare & FTP Klienter | 2 | 20 maj 2009 12:52 |
| Net använda wont Låt mig ange lösenord | CodeFreakC | General Software Chat | 2 | 22 august 2008 03:43 |
| Thread Tools | |
| |