![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brugt Firefox i flere måneder nu, og jeg for nylig fjernet det, fordi jeg havde det sammenknebne. Nu, efter at jeg installerede det, det går virkelig langsomt, og nogle sider vil ikke engang vise sig længere gerne min e-mail og jeg ved, at det ikke på grund af min opkaldsadgang fordi før det fungerede helt fint, og nu endda Internet Explorer fungerer bedre. Hvad fanden skete, og hvordan får jeg det tilbage til det normale? |
|
| |||
| |||
| Hvorfor har du ikke installere den ældre version af Firefox, det er, hvad jeg havde at gøre, og det fungerer fint. De nye versioner er beregnet til Vista, og jeg tror ikke, at de arbejder på XP eller før. Eller hvis du gå til det websted, de har ældre versioner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dens mulige nogle spyware eller virus kan påvirke hastigheden på din pc.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Den nyeste version, (som skrivemetoder) er 2.0.0.3 og fungerer udmærket på XP. Jeg vil lytte til, hvad Dave har at sige og måske høre, hvad der er i din Start Up listen sammen med rindende AdAware og Spybot (Search and Destroy) At sammenligne, hvad der bør og ikke bør være i Start Up listen gå til Sysinfo. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|