![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen käyttänyt Firefox jo kuukausia, ja olen äskettäin uninstalled sitä, koska minulla oli se tweaked. Nyt kun olen asentanut sen se menee todella hidasta ja jotkut sivut eivät edes näy enää minun email ja tiedän, että se ei ole, koska minun soittaa, koska ennen se toimi täysin hienoa ja nyt myös Internet Explorer toimii paremmin. Mitä helvettiä tapahtui ja miten saan sen takaisin normaaliksi? |
|
| |||
| |||
| Miksi ette asentaa vanhempi versio Firefox, että se, mitä minun piti tehdä, ja se toimii hyvin. Uusi versiot on tarkoitettu Vista ja en usko, että he työtä XP tai sitä ennen. Tai jos et mene siellä sivuston ne ovat vanhempia versioita. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sen mahdollista joitakin vakoiluohjelmia tai viruksia voi vaikuttaa nopeus tietokoneessa.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Uusimman version, (ja kirjoittaminen) on 2.0.0.3 ja toimii täysin hyvin XP: ssä. Haluan kuunnella mitä Dave on sanottavaa ja kenties kuulla, mitä teillä on käynnistysjärjestelmän luettelo yhdessä käynnissä AdAware ja Spybot (Search and Destroy) Jos haluat vertailla, mitä pitäisi ja ei pitäisi Start Up luettelo mene Sysinfo. My System: #
|
|
| |||
| |||
| Quote:
|