![]() |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik Firefox voor maanden nu en ik heb onlangs verwijderd omdat ik had het getweakt. Nu nadat ik ze gaat echt traag en sommige pagina's niet eens meer zien als mijn e-mail en ik weet dat het niet vanwege mijn dial-up, want voordat het werkte helemaal fijn, en nu zelfs Internet Explorer werkt beter. Wat er gebeurd is en hoe krijg ik het terug naar normaal? |
|
| |||
| |||
| Waarom heb je niet installeren van de oudere versie van Firefox, dat is wat ik moest doen, en het werkt prima. De nieuwe versies zijn bedoeld voor Vista en ik denk niet dat ze werken op XP of eerder. Of als je naar daar site hebben oudere versies. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is mogelijk een aantal spyware of virussen kan van invloed zijn op de snelheid van uw pc.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
De nieuwste versie, (zo van schrijven) is 2.0.0.3 en werkt perfect op XP. Ik wil luisteren naar wat Dave te zeggen heeft en misschien raadplegen wat in uw Start Up lijst samen met stromend AdAware en Spybot (Search and Destroy) Te vergelijken wat moet en mag niet in het Start-Up lijst ga naar SysInfo. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
![]() |
|
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slow New Computer .. Verlost van Windows System Suite is een week geleden en nog steeds traag. | bryan123 | Virus, spyware & Security | 1 | 25 augustus 2009 10:40 |
| Firefox 3.5.1 Beschikbaar | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 16 jul 2009 12:46 |
| Firefox 3.1 Herdoopt Firefox 3.5 | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 1 | De 5 maart 2009 18:49 |
| Firefox traag op bepaalde sites | Diaz | Web Browsers & FTP Clients | 4 | 30 dec 2007 23:28 |
| Slow Home LAN - Waarom gaat het traag? | sirantonycartwright | Virus, spyware & Security | 14 | 21 jul 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |