![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har brukt Firefox i flere måneder nå og jeg nylig har avinstallert den fordi jeg hadde forskjøvet. Nå etter at jeg installerte det går veldig tregt og noen sider vil ikke vises lenger som e min og jeg vet at det ikke fordi jeg oppringt fordi før det fungerte helt fint, og nå enda Internet Explorer fungerer bedre. Hva har skjedd og hvordan får jeg det tilbake til det normale? |
|
| |||
| |||
| Hvorfor du ikke installere den eldre versjonen av Firefox, det er det jeg måtte gjøre, og det fungerer fint. De nye versjonene er ment for Vista, og jeg tror ikke de fungerer på XP eller før. Eller hvis du går til det området de har eldre versjoner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den mulige noe spyware eller virus kan påvirke hastigheten på din PC.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Den nyeste versjonen, (som i skrivende) er 2.0.0.3 og fungerer godt på XP. Jeg vil gi akt hva Dave har å si og kanskje konsultere hva som er i din Oppstart listen sammen med rennende AdAware og Spybot (Search and Destroy) For å sammenligne hva som bør og ikke bør være i Start Up listen gå Sysinfo. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slow ny datamaskin .. Got Rid of Windows System Suite for en uke siden og fremdeles langsom. | bryan123 | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 1 | 25 august 2009 10:40 |
| Firefox 3.5.1 Tilgjengelege | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 0 | 16 juli 2009 12:46 |
| Firefox 3.1 navn Firefox 3.5 | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 5 mars 2009 18:49 |
| Firefox treg på enkelte områder | Diaz | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 30 desember 2007 23:28 |
| Slow Hjem LAN - Hvorfor går det tregt? | sirantonycartwright | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 14 | 21 juli 2007 08:31 |
| Thread Tools | |
| |