![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har använt Firefox i månader nu och jag nyligen avinstallerat det eftersom jag hade det tweaked. Nu efter att jag installerat det går verkligen långsamt och vissa sidor inte ens visa upp längre som min mail och jag vet att det inte på grund av min uppringbar grund innan det fungerade helt bra och nu även Internet Explorer fungerar bättre. Vad fan hände och hur får jag tillbaks det till det normala? |
|
| |||
| |||
| Varför du inte installera den äldre versionen av Firefox, det är vad jag skulle göra, och det fungerar bra. De nya versionerna är avsedda för Vista och jag tror inte att de fungerar på XP eller tidigare. Eller om du går till finns plats de har äldre versioner. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dess eventuella några spyware eller virus som kan påverka hastigheten på din dator.
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Den senaste versionen (som i skrivande) är 2.0.0.3 och fungerar utmärkt på XP. Jag skulle lyssna vad Dave har att säga och kanske höra vad som finns i Start-Up-listan tillsammans med kör AdAware och Spybot (Search and Destroy) Att jämföra vad som bör och inte bör vara i Start Up listan gå till Sysinfo. Mitt System: #
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|