mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Flash Video Problem

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 03:52
Medlem Gruppen

Default Flash Video Problem

hej jeg har thgis irriterende problem med flash video, når palying en video om du tube videoen springer fra normal størrelse til 1 qaurter af størrelsen i øverste venstre hjørne og holder springe mellem de to, når videoen er en fjerdedel størrelse det resten af skærmen har linjer og farver i den oprindelige video om det endnu tho den fulde video vises i øverste venstre hjørne Jeg bruger korrekte skærmdrivere btw
dette sker på alle internet-browsere mozilla krom ie7 og jeg bruger den nyeste version af Flash bt det også haft dette problem på den tidligere version
Jeg håber, at jeg indsendt dette i det rigtige sted
tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Flash afspilning af lyd, men ikke video på stedet. inthehook Web Design, Hosting & SEO 0 11 oktober 2009 16:11
Problemet med Flash Video Afspilning i alle browsere Marko Webbrowsere & FTP Klienter 2 28th May 2009 02:16
Flash problem? eller noget andet? Firefox nedbrud ehsankhan Webbrowsere & FTP Klienter 0 4 juni 2009 14:44
Adobe Flash Pleyer problem? Xeon General Software Chat 3 31 juli 2008 09:41
Flash plug i problemet med den nye hjemmeside! Chanel Web Design, Hosting & SEO 0 27 marts 2008 10:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.