mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Flash Video Problem

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 03:52
Medlem Group

Default Flash Video Problem

Hei Jeg har thgis irriterende problem med flash video når palying en video på You tube videoen hopp fra normal størrelse til 1 qaurter av størrelsen i øvre venstre hjørne og holder hopping i mellom de to når videoen er en kvart størrelse av Resten av skjermen har linjer og farger i original video på det enda tho hele videoen vises i øvre venstre hjørne jeg bruker riktig skjermdriverne btw
dette skjer på alle Internettbrukere mozilla krom ie7, og jeg bruker den nyeste versjonen av Flash bt det også hatt dette problemet på forrige versjon
Jeg håper jeg postet dette på rett plass
takk
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Flash-avspilling av lyd, men ikke video på nettstedet. inthehook Web Design, hosting & SEO 0 11 oktober 2009 16:11
Problemet med Flash Video spiller i alle nettlesere Marko Nettlesere & FTP Clients 2 28 juni 2009 02:16
Flash-problem? eller noe annet? Firefox krasjer ehsankhan Nettlesere & FTP Clients 0 4 juni 2009 14:44
Adobe Flash Pleyer problem? Xeon General Software Chat 3 31 juli 2008 09:41
Flash plug i problemet med nye hjemmeside! Chanel Web Design, hosting & SEO 0 27 mars 2008 10:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.