mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Flash Video Problem

Reply

Thread Tools
Old 23 juni 2009, 03:52
Ledamot Gruppen

Default Flash Video Problem

hej jag har thgis irriterande problem med flash video när palying en video på You Tube videon hoppar av normal storlek till 1 qaurter av storleken i övre vänstra hörnet och fortsätter att hoppa in mellan de två, när video är kvart storlek resten av skärmen har linjer och färger av den ursprungliga videon på det ännu tho full video visas i det övre vänstra hörnet Jag använder korrekta grafikdrivrutinerna btw
detta händer på alla webbläsare mozilla krom ie7 och jag använder den senaste versionen av Flash bt det också haft detta problem på den tidigare versionen
Jag hoppas att jag postat detta på rätt plats
tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Flash spela ljud men inte video på plats. inthehook Web Design, Hosting & SEO 0 11 oktober 2009 16:11
Problem med Flash Video spela i alla webbläsare marko Webbläsare & FTP Klienter 2 28 juni 2009 02:16
Flash problem? eller något annat? Firefox kraschar ehsankhan Webbläsare & FTP Klienter 0 4 juni 2009 14:44
Adobe Flash Pleyer problem? Xeon General Software Chat 3 31 juli 2008 09:41
Flash i problemet med ny hemsida! Chanel Web Design, Hosting & SEO 0 27 mars 2008 10:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.