![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare lidt kodestykke jeg kommer på tværs, samtidig med at gennemse de seneste nyheder. Nyd læse! http://www.info-svc.com/news/2008/12-12/
|
| |||
| |||
| Interessant - tak for det! Kun bruge Chrome til debug web design i øjeblikket alligevel men jeg absolut ikke vil være adgang til noget følsomt om det nu! |
|
| |||
| |||
| Jeg var skeptisk over for det, tænkte det ville være let for nogle, der er computer stum for sin brugervenlige, men nu er min frygt er rigtigt, jeg aldrig troede, en bit til at bruge mine adgangskoder. |
|
| |||
| |||
| meh, hvad betyder dette? |
|
| |||
| |||
| betyder, at Google krom er intet andet end et lavt niveau browser |
|
| |||
| |||
| Coz Dens i beta |
|
| |||
| |||
| Åh min Gud. Det er chokerende. En meget negativt punkt! Jeg har aldrig brugt Google Chrome alligevel og efter dette afgjort plejer være! |
|
| |||
| |||
| Chrome er min browser valg, det er bothersome! |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger chrom for et par ting dog at ligne jeg skal gøre nogen personlige ting om firefox Men måske vil dette kunne forbedre som krom er kun i beta |
|
| |||
| |||
| Jeg bruger chrom som en alternativ browser, hver gang i et stykke tid. Jeg kan godt lide den enkelhed ikke at nævne sin hurtigere hastighed i forhold til Firefox. Jeg kan ikke gemme adgangskoder på krom så jeg gætte det er helt i orden. også med hensyn til sikkerhed, mens dette måske en sårbarhed, krom behandler hvert faneblad som en separat proces gøre surfing mere sikker i tilfælde af sikkerhedsproblemer med websteder. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Nyheder: Google Chrome OS Meddelelse efterfulgt af en overgang til Alpha / Beta. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 1 | 27 November 2009 12:09 |
| Google Chrome Final | evilfantasy | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 1 oktober 2009 18:36 |
| Kun Inetrnet Explorer, der virker, er Google Chrome | abs0 | General Software Chat | 0 | 27 juli 2009 14:28 |
| Youtube-Google Chrome | duskmon10 | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 19 december 2008 11:49 |
| Google chrome | robina80 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 6. okt 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |