![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gewoon een klein fragment Ik kom heel terwijl browsen op het laatste nieuws. Geniet van het lezen! http://www.info-svc.com/news/2008/12-12/
|
| |||
| |||
| Interessante - thanks for that!! Alleen gebruiken om Chrome debug web ontwerpen op dit moment eigenlijk maar ik zal zeker niet de toegang tot gevoelige iets over het nu! |
|
| |||
| |||
| Ik was sceptisch over, dacht dat het gemakkelijk zou zijn voor sommige die domme computer voor zijn gebruiksvriendelijk, maar nu mijn angsten zijn waar ik nooit aan gedacht een beetje om mijn wachtwoorden. |
|
| |||
| |||
| meh, wat betekent dit? |
|
| |||
| |||
| betekent dat Google chrome is niets anders dan een laag niveau browser |
|
| |||
| |||
| Coz haar Beta |
|
| |||
| |||
| Oh My God. Dat is schokkend. Een zeer negatief punt! Heb ik nooit gebruikt Google Chrome toch en na dit zeker wont be! |
|
| |||
| |||
| Chrome browser is mijn keuze, dit is lastig! |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik chroom voor een paar dingen echter kijken alsof ik ben gaan doen alle persoonlijke dingen op firefox Maar misschien zal dit verbeteren als chroom is alleen in bèta |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik chroom als alternatieve browser elke keer in een tijdje. Ik hou van de eenvoud niet te vergeten de snelheid sneller in vergelijking met Firefox. i don't slaan wachtwoorden op chroom dus ik denk dat het goed zit. ook in termen van veiligheid, terwijl dit misschien een kwetsbaarheid, chroomreinigers behandelt elk tabblad als een apart proces te surfen veiliger te maken, in het geval van beveiligingsproblemen met websites. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuws: Google Chrome OS Aankondiging Gevolgd door Release van Alpha / Beta. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 27 november 2009 12:09 |
| Google Chrome Final | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 1 oktober 2009 18:36 |
| Alleen Inetrnet Explorer werkt is Google Chrome | abs0 | Algemene programmatuurnoot Chat | 0 | 27 jul 2009 14:28 |
| Youtube-Google Chrome | duskmon10 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 19 dec 2008 11:49 |
| Google chrome | robina80 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 6 okt 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |