![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bare en liten kodebit jeg kommer over mens du leser den seneste sikkerhet nyheter. Nyt lese! http://www.info-svc.com/news/2008/12-12/
|
| |||
| |||
| Interessant - takk for det! Bare bruke Chrome feilsøke web designer for øyeblikket anyway men jeg definitivt ikke vil gå noe følsom på det nå! |
|
| |||
| |||
| Jeg var skeptisk til det, mente det ville være enkelt for noen som er datamaskinen stum for sitt brukervennlige men nå min frykt er sanne jeg aldri trodde en bit å bruke passord. |
|
| |||
| |||
| meh, hva betyr dette? |
|
| |||
| |||
| betyr at Google krom er ingenting, men et lavt nivå nettleser |
|
| |||
| |||
| Coz Its i beta |
|
| |||
| |||
| Herregud. Det er sjokkerende. En veldig negative punktet! Jeg har aldri brukt Google Chrome anyway og etter dette definitivt wont være! |
|
| |||
| |||
| Chrome er nettleseren min valgfrihet, dette er belastende! |
|
| |||
| |||
| Jeg bruke krom for noen ting derimot ser ut som jeg kommer til å gjøre noen personlige ting på firefox Men kanskje dette vil øke som krom er bare i beta |
|
| |||
| |||
| jeg bruke krom som et alternativ nettleser hver innimellom. Jeg liker enkelheten ikke å glemme sin raskere hastighet i forhold til Firefox. Jeg har ikke lagre passord på krom så jeg antar det er ok. også når det gjelder sikkerhet, mens dette kanskje en sårbarhet, krom behandler hver kategori som en egen prosess som gjør surfing sikrere, i tilfelle av sikkerhetsproblemer med nettsteder. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nyheter: Google Chrome OS Kunngjering Oppfølger Release of Alpha / Beta. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | General Software Chat | 1 | I går 12:09 |
| Google Chrome Final | evilfantasy | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 1 oktober 2009 18:36 |
| Bare Inetrnet Explorer som fungerer, er Google Chrome | abs0 | General Software Chat | 0 | 27 juli 2009 14:28 |
| Youtube-Google Chrome | duskmon10 | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 19 desember 2008 11:49 |
| Google chrome | robina80 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 6 okt 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |