![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| On aika perus mutta varmasti, että muuttuvan tulevaisuudessa, ja se on kaikki perusasiat nyt Ponnahdusikkunoiden estotoiminto, phishing-ja haittaohjelmia suoja, evästeiden käsittely-, salasana johtaja .... Kuten monet Googlen palveluja voin käyttää nyt, jos se saada n lähellä mitä Firefox on nyt sitten aion kytkentä. Mutta ei vielä ... Google Chrome - Lataa uusi selain |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Milloin tämä julkaistaan? Olen kuullut vuodetusta kiertueella, mutta vaikuttaa siltä, äkillinen?
Bad: Toinen selain? Markkinat ovat tyydyttyneet kaksi hyviä (Opera, Fx) ja kasaan ja crap (Safari, IE jne.) N: o rakennettu ad block / kuvan estää se näyttää Teksti zoom vain - Opera n on paljon parempi Valinnat ovat hyvin rajalliset - ei räätälöinnin näyttää olevan saatavilla I don't like the look. Sarkain käyttäytyminen on perseestä. Rakastan tapaa Opera se. N: o pikanäppäimellä muuttamiselta. Ctrl + t on vain väärin niin monella tavalla. Hyvä: Looks like there's selainta, joka on nyt suurempi näkyvä selailemassa alueella kuin Opera. Incognito on loistava idea. Palkki näyttää olevan hyvin samanlainen kuin Fx: n baarissa. Tehtävienhallinta on mukavaa - itse asiassa suurin osa dev välineet näyttävät olevan mukavaa ja toimii riittävän hyvin. Neutraalit: Työpöydän pikakuvakkeet - voin jo tehdä, että vaikka tämä näyttää käyttää favicon kuten työpöydän kuvaketta, se on mukavaa, mutta meh. Lisäksi se poistaa välilehti ja erottaa sen ikkunan ilman mitään syytä. Task Manager ja tappamista välilehdissä on mukavaa, mutta te loppujen lopuksi joko shitload tehty chrome.exe prosesseja. Kaiken kaikkiaan vaikuttaa hyvin samankaltaisia Fx, mutta he ovat työskennelleet yhdessä hieman. I'd testata hiiren käyttäytymiseen, mutta minulla ei ole hiirtä. My System: Toshiba Satellite A200-28p
|
|
| |||
| |||
| Se on nopea. Se on tuntunut siltä osin sisällytetty joitakin IE ja FF. En ole löytänyt tapaa katsella Google-kirjanmerkkejäsi työkalupalkin. Ei ole ollut sen kanssa liikaa. Hyvä alku, mutta pitkä tie kuljettavana. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on epävirallisesti kutsutaan "Google Forkbomb" siitä, miten se onnistuu välilehdet ja muistia.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| lol. Ihmettelin, kuinka kauan se olisi ennen kuin se oli kopioinnin lisäksi ja jokainen pieni virhe (asioista ihmiset eivät pidä) oli ilmoitettu. Kesti Mozilla vuoden päästä, missä olemme nyt niin se on luultavasti jo kauan ennen Chrome saa edes lähellä lopullista julkaisua. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se on nopeaa, vaikka
| |||
| |||
| Olen käyttänyt sitä melko vähän nyt, ja yksi asia, joka on erittäin ärsyttävää käsittämätöntä on se, että jos suljet viimeisen välilehti koko selain sulkeutuu, se ei ole sitä, mitä haluavat, ja se ei ole sitä, mitä odottaa. En todella, miten he mainostavat sitä "Web 2.0", joka on enimmäkseen smart JavaScript, jotain selaimet tukevat hyvin. Kai se on nopea, koska se käyttää niin paljon muistia? En tiedä, mutta eilen se ladannut Flash plugin kaksi kertaa varten kumpi syy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen todella inhoan sitä. Omassa EeePC sylimikro on täydellinen ja erittäin nopea, jopa vähän muistia. + Rep Google.
|
| |||
| |||
| Rakastan sitä siskoni n kannettava tietokone, mutta kaivoksen (hidas osa crap) se on kauhistuttavan. Vaikka erillinen johto Välilehtien on mukavaa, koska se säästää minua siitä, että koko asia kaatuu. |
|
| |||
| |||
| En ymmärrä, se korvaa Firefox 3.0 tahansa pian. |