![]() |
|
| |||
| |||
| Het is vrij eenvoudig, maar zeker dat in de toekomst zal veranderen en heeft al de basics nu popup-blocker, phishing en malware bescherming, cookie handling, password manager .... Zoals veel Google-diensten zoals ik nu gebruiken als het krijgen van de buurt wat Firefox is nu dan zal ik omschakelen. Maar nog niet ... Google Chrome - Download een nieuwe browser |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer werd deze vrijgegeven? Ik hoorde van de gelekte tour, maar lijkt plotseling?
Bad: Een andere browser? De markt is verzadigd met twee goede (Opera, FX) en een hoop onzin (Safari, IE, etc.) Geen ingebouwde advertentie blokkeren / image blok lijkt Tekst zoom alleen - Opera's is veel beter Opties zijn zeer beperkt - geen maatwerk lijkt beschikbaar I don't like the look. Tab gedrag is klote. Ik hou van de manier Opera doet. Geen sneltoets vermaken. Ctrl + t is gewoon verkeerd op zoveel manieren. Goed: Lijkt erop dat er een browser die heeft nu een groter gebied zichtbaar browsen dan Opera. Incognito is een briljant idee. De bar lijkt erg veel op Fx's Bar. De taak van manager is leuk - in feite het grootste deel van de dev tools lijken leuk en werkt goed genoeg. Neutraal: Desktop snelkoppelingen - Ik kan nu al doen al lijkt dit voor het gebruik van de favicon als het bureaubladpictogram, het is mooi, maar meh. Ook verwijdert het tabblad en scheidt het uit het venster voor geen enkele reden. Taakbeheer en doden tabbladen is leuk, maar je eindigt met een shitload van chrome.exe processen. Over het algemeen lijkt erg veel op Fx, maar ze zijn het werken in tandem een beetje. Ik wil testen midden klik gedrag, maar ik heb geen muis. Mijn Systeem: Toshiba Satellite A200-28 septdecies
|
|
| |||
| |||
| Het is snel. Zij lijken te zijn tot nu toe enkele van IE en FF. Ik heb niet een manier gevonden om mijn Google-bladwijzers uit de werkbalk. Niet hebben gespeeld met het te veel. Goed begin, maar een lange weg te gaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is een officieus zogenaamde 'Google Forkbomb "voor de manier waarop zij beheert tabbladen en geheugen.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| lol. Ik vroeg me af hoe lang het zou voordat hij werd geript van elkaar en elke kleine fout (dingen die mensen niet willen) zijn aangekondigd. Het duurde jaren om Mozilla tot waar we nu mee dus het zal waarschijnlijk een lange tijd duren voordat Chrome krijgt zelfs dicht bij een definitieve vrijlating. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is al snel
| |||
| |||
| Ik gebruik het best wel een beetje af en een ding dat is uitermate vervelend dan overtuiging is dat als je dichtbij het laatste tabblad de hele browser sluit, het is niet wat ik wil en het is niet wat ik verwacht. Ik hou er niet echt de manier waarop ze reclame voor "web 2.0", die is meestal slim JavaScript, iets browsers ondersteunen prima. Ik denk dat het is snel, omdat het gebruik van zoveel geheugen? Ik weet het niet, maar gisteren het geladen the flash plugin twee keer om welke reden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben echt liking it. Op mijn EeePC laptop is perfect en super snel, zelfs met een minimaal geheugen. + Rep voor Google.
|
| |||
| |||
| Ik hou het op mijn zus haar laptop, maar op mijn (een langzame stuk crap) het loopt vreselijk. Hoewel het afzonderlijk beheer van de tabbladen is leuk omdat het bespaart me uit met het hele ding crashen. |
|
| |||
| |||
| Ik zie niet in dat vervanging van Firefox 3.0 anytime soon. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Google Chrome Final | evilfantasy | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 1 oktober 2009 18:36 |
| Chrome messed mijn windows (iTouch) | Tobberian | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 17 Jan 2009 09:29 |
| Vista / Win 7 en Chrome | Razer | Web Browsers & FTP Clients | 6 | 17 Jan 2009 07:59 |
| Youtube-Google Chrome | duskmon10 | Web Browsers & FTP Clients | 1 | 19 dec 2008 11:49 |
| Google chrome | robina80 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 6 okt 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |