![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jopa koska viime yönä minun firefox ei vastaa, kun minulla on yksi tai useampia ikkunoita avataan. Joko yksi niistä lopetat liikkumisen ja freezed. Minun oli voimassa ja sammuttaa sen ja käynnistä se uudelleen. Mietin, jos on olemassa mitään tekemistä katsomassa näitä elokuvia verkossa. Tai mitään tekemistä versio 3.0.6 Olen asentanut. Minulla on Vista 32-bit mielestäni ole aivan varma, koska i tiedä mitään tietokoneeseen. Olen lukenut muutamia virkoja tähän ja alku minun F-Secure online scan ja löytyi 4 tartunnan saaneet tiedostot, mutta ne puhdistetaan nyt. Olen myös kokeillut "del Eväste" tapa tarjoaa mozilla mutta firefox vielä jäätyy ... Voiko kukaan auta .... : rukoilla: |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Sidossuhteessa Monitor Ei Vastaaminen | jp144 | Rautatavaran Chat | 2 | 25 Jul 2009 08:30 |
| Firefox ei vastaa! | maapähkinä | Web-selaimet ja FTP Clients | 0 | 11th Jun 2009 19:12 |
| Problem with tietokone ei vastaa | antbann | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 1 | 11. marraskuu 2008 16:37 |
| Explorer Ei Vastaaminen-ohjeet. . | Spunked | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 3. Lokakuu 2008 11:53 |
| Vista 64 - explorer ei vastaa | Jdouglas | Windows-käyttöjärjestelmät | 12 | 1. Jan 2008 08:21 |
| Thread Tools | |
| |