![]() |
|
| |||
| |||
| Zelfs sinds gisteravond mijn firefox reageert niet als ik hebben een of meer vensters geopend. Ofwel een van hen stopt met bewegen en freezed. Ik had aan kracht en afsluiten en opnieuw starten weer. Ik vroeg me af of er iets te doen met het bekijken van deze filmpjes online. Of iets te doen met de versie 3.0.6 Ik heb geïnstalleerd. Ik heb Vista 32-bit Ik denk niet zo zeker van, want ik weet niets over de computer. Ik heb een paar berichten hier en begin met mijn F-Secure online scan en 4 geïnfecteerde bestanden gevonden, maar ze zijn nu gereinigd. Ik heb ook geprobeerd de "del cookie" manier van mozilla firefox, maar nog steeds bevriest ... Kan iemand alsjeblieft helpen .... : bidden: |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Aangesloten Monitor reageert niet | jp144 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 25 juli 2009 08:30 |
| Firefox niet reageert! | pinda | Web Browsers & FTP Clients | 0 | 11 jun 2009 19:12 |
| Probleem met computer reageert niet | antbann | Virus, spyware & Security | 1 | 11 nov 2008 16:37 |
| Explorer reageert niet-Help. . | Spunked | Virus, spyware & Security | 5 | 3rd Oct 2008 11:53 |
| Vista 64 - explorer reageert niet | Jdouglas | Windows besturingssystemen | 12 | De 1 januari 2008 08:21 |
| Thread Tools | |
| |