mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Help! Firefox niet reageert!

Reply

Thread Tools
Old 17 jun 2009, 08:12
Nieuw Lid Fractie

Default Help! Firefox niet reageert!

Zelfs sinds gisteravond mijn firefox reageert niet als ik hebben een of meer vensters geopend.
Ofwel een van hen stopt met bewegen en freezed.
Ik had aan kracht en afsluiten en opnieuw starten weer.
Ik vroeg me af of er iets te doen met het bekijken van deze filmpjes online.
Of iets te doen met de versie 3.0.6 Ik heb geïnstalleerd.
Ik heb Vista 32-bit Ik denk niet zo zeker van, want ik weet niets over de computer.
Ik heb een paar berichten hier en begin met mijn F-Secure online scan en 4 geïnfecteerde bestanden gevonden, maar ze zijn nu gereinigd.
Ik heb ook geprobeerd de "del cookie" manier van mozilla firefox, maar nog steeds bevriest ...

Kan iemand alsjeblieft helpen .... : bidden:
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Laptop Aangesloten Monitor reageert niet jp144 Algemeen Hardware Chat 2 25 juli 2009 08:30
Firefox niet reageert! pinda Web Browsers & FTP Clients 0 11 jun 2009 19:12
Probleem met computer reageert niet antbann Virus, spyware & Security 1 11 nov 2008 16:37
Explorer reageert niet-Help. . Spunked Virus, spyware & Security 5 3rd Oct 2008 11:53
Vista 64 - explorer reageert niet Jdouglas Windows besturingssystemen 12 De 1 januari 2008 08:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.