mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Hjælp med HTTP 408/409 fejl på ACER PC

Reply

Thread Tools
Old 3. juli 2009, 11:53
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp med HTTP 408/409 fejl på ACER PC

Jeg har en ACER Aspire 5920 Notesblok og efter forsøget på at etablere familie sikker indstillinger til at forhindre mine børn fra at bruge dårlige internetsider, nu kan jeg ikke få adgang til internettet - min server og router synes bøde som jeg kan få adgang til dem via et værk PC , men ikke hjemme-pc, der er gennem de samme kit - det siger den forbindelse er det fint, men bare ikke vil opdrage mine MSN hjemmeside og Windows Live - HELP! Meget frustrerede

Crystal
Old 20. juli 2009, 13:08
Donor-Gruppen

Default Hjælp med HTTP 408/409 fejl på ACER PC

Hvilket program har du brug for at gennemføre disse familie sikker indstillinger? Hvilken browser bruger du?

Har du forsøgt at sætte disse indstillinger tilbage til det normale for at se, om du stadig kan få adgang til din MSN hjemmeside? Kan du oprette forbindelse til nogen anden hjemmeside på webwith denne computer?

Lidt oplysninger om fejl i din tråd titel:

408 Fejl
409 Fejl

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.