mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Hulp met HTTP 408/409 Fouten op ACER PC

Reply

Thread Tools
Old 3 jul 2009, 11:53
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp met HTTP 408/409 Fouten op ACER PC

Ik heb een Acer Aspire 5920 Kladblok en na proberen te zetten gezin veilig instellingen om te voorkomen dat mijn kinderen van het gebruik van slechte internet sites, nu kan ik geen toegang tot het internet - mijn server en de router verschijnt fijn als ze toegankelijk zijn via een werk PC , maar niet de thuis-PC, die via dezelfde kit - hij zegt dat de verbinding is prima maar zal niet leiden tot mijn startpagina van MSN en Windows Live - HELP! ZEER GEDRANG KOMT

Crystal
Old 20 jul 2009, 13:08
Donor Groep

Default Hulp met HTTP 408/409 Fouten op ACER PC

Welk programma heb je gebruikt voor de uitvoering van deze familie veilig instellingen? Welke browser gebruikt u?

Heb je geprobeerd om deze instellingen weer normaal om te kijken of je nog steeds toegang tot uw MSN-startpagina? Kunt u een verbinding met een andere site op het webwith deze computer?

Een beetje informatie over de fouten in uw draad titel:

408 Fout
409 Fout

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Given Up Trying to Fix Errors.Please Help. taffyjenks Windows besturingssystemen 2 28 jul 2009 01:52
Auto Blok spambots op vBulletin gebruiken Project Honey Pot Http: BL Hybr! D Web Design, Hosting & SEO 22 26 jun 2009 15:06
Help! Kan iemand zie deze pagina: http://www.officeformac.com/productforums/ staaf Office Suites & Toepassingen 4 24 mei 2009 04:19
Foutbericht na het uitvoeren van Windows XP Netwerkdiagnose: HTTP, HTTPS, FTP ariez189 Netwerken, modems & VoIP 1 29 dec 2008 22:18
Kan niet verzenden / ontvangen e-mail of de toegang van niet-http-sites danvan E-mail, VoIP & IM Overleg 8 12 sep 2008 05:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.