mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbläsare & FTP Klienter

Register

Hjälp med HTTP 408/409 Fel på Acer PC

Reply

Thread Tools
Old 3 juli 2009, 11:53
New Member Group

Default Hjälp med HTTP 408/409 Fel på Acer PC

Jag har en Acer Aspire 5920 Notepad och efter att ha provat att inrätta familj säker för att hindra mina barn från att använda dåliga webbplatser, nu kan jag inte ansluta till Internet - min server och router verkar bra så jag kan komma åt dem via ett arbete PC , men inte hemdator som via samma kit - den säger att anslutningen är bra men bara inte kommer att sätta upp min MSN hemsida och Windows Live - HELP! Mycket frustrerad

Crystal
Old 20 juli 2009, 13:08
Givargruppen

Default Hjälp med HTTP 408/409 Fel på Acer PC

Vilket program använde du för att genomföra dessa barnvänlig inställningar? Vilken webbläsare använder du?

Har du provat att sätta dessa inställningar tillbaka till det normala för att se om du fortfarande få tillgång till din MSN startsida? Kan du ansluter till någon annan plats på webwith här datorn?

Lite information om fel på din konversation titeln:

408 Fel
409 Fel

Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Gett upp Försöker Fix Errors.Please Hjälp. taffyjenks Windows-operativsystem 2 28 juli 2009 01:52
Auto Block SpamBots om vBulletin Använda Project Honey Pots Http: BL Hybr! D Web Design, Hosting & SEO 22 26 juni 2009 15:06
Hjälp! Kan någon se denna sida: http://www.officeformac.com/productforums/ rod Office Suites & Applications 4 24 maj 2009 04:19
Felmeddelande efter Windows XP Nätverksdiagnostik: HTTP, HTTPS, FTP ariez189 Nätverk, Modem & VoIP 1 29 december 2008 22:18
Kan inte skicka / ta emot e-post eller till icke-http webbplatser danvan E-post, VoIP & IM Diskussion 8 12 sep 2008 05:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.