mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

Hjælp Please!

Reply

Thread Tools
Old 3 februar 2008, 12:36
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp Please!

Hej

Jeg har ikke fået et fingerpeg om PC's, så jeg spekulerer på, om nogen kan give mig nogen råd. I den sidste uge, når jeg er logget på Facebook fra min PC derhjemme den vil ikke lade mig se de anmodninger side. Det ser ud som om det er at logge på, men er tom, selv om det står færdig. Det har gjort det før med en anden hjemmeside. Jeg kan få adgang til den fra enhver anden pc. Enhver idé's why?
Old 3 februar 2008, 21:59
Ny Medlem Gruppen

Default Hjælp Please!

Det er sandsynligvis din internetforbindelse, at du er tilsluttet, især hvis du kører trådløst internet. Det kunne være din browser Også hvis du bruger Internet Explorer, jeg vil downloade Firefox eller Opera, de er meget hurtigere. Hope this helps!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.