mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Help Please!

Reply

Thread Tools
Old 3 februari 2008, 12:36
Nieuw Lid Fractie

Default Help Please!

Hoi

Ik heb niet een aanwijzing over de pc's dus ik vraag me af of er iemand kan mij een advies. In de afgelopen week, toen heb ik ingelogd op Facebook uit mijn pc thuis het laat me niet zien de verzoeken pagina. Het lijkt alsof het loggen, maar leeg is, hoewel hij zegt gedaan. Zij heeft dit gedaan alvorens met een andere website. Ik kan deze nu vanaf een andere pc. Enig idee van waarom?
Old 3 februari 2008, 21:59
Nieuw Lid Fractie

Default Help Please!

Het is waarschijnlijk uw internet verbinding, zorg ervoor dat u bent aangesloten, vooral als u werkt met draadloos internet. Het kan uw browser als u Internet Explorer gebruikt, ik zou Download Firefox of Opera, ze zijn een stuk sneller. Hoop dat dit helpt!
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.