mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Nettlesere & FTP Clients

Register

Hjelp Please!

Reply

Thread Tools
Old 3dje Feb 2008, 12:36
New Member Group

Default Hjelp Please!

Hei

Jeg har ikke fått en anelse om PC-er så jeg lurer på om noen kan gi meg noen råd. I den siste uken når jeg har logget inn på Facebook fra min PC hjemme vil den ikke la meg se forespørsler siden. Det ser ut som om det er å logge på, men er blank men det står ferdig. Det har gjort dette før med en annen nettside. Jeg har tilgang til den fra en annen PC. Noen ide 'hvorfor?
Old 3dje Feb 2008, 21:59
New Member Group

Default Hjelp Please!

Det er nok din Internett-tilkobling, kontrollerer du at du er tilkoblet, særlig hvis du kjører trådløst internett. Det kan være din nettleser også, hvis du bruker Internet Explorer, ville jeg laste ned firefox eller opera, de er mye raskere. Håper dette hjelper!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.