![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ny på forummet, så her går jeg har en ny Laptop kører Vista Home Premium og har trådløst internet. IE7 værker eller andet og så det ikke og jeg får fejlmeddelelse, så jeg hentede Firefox og det samme sker med det. Har avast antivirus, Spybot plus alle vista sikkerhed kram har kørt dem alle. Har jeg måske oprettet internettet op galt? Jeg troede, det kan være det trådløse, så jeg gik Lan og det stadig sker. Hjælp venligst sin kørsel mig gal. |
|
| |||
| |||
| Er det kun bestemte websteder eller er det alle steder? |
|
| |||
| |||
| Dens ikke alle sider er det primært links men ikke altid, og en side kan du som regel får ikke altid virker |
|
| |||
| |||
| Har du Spybot installeret? Eller SpywareBlaster. |
|
| |||
| |||
| Er du tilsluttet dit netværk, og har du en Internet-signal? |
|
| |||
| |||
| Jeg har Spybot Search & Destroy, jeg er på nettet og internet er arbejder |
|
| |||
| |||
| Spybot vil blokere bestemte websteder, kan du prøve at deaktivere TeaTimer. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dum fejlmeddelelser med gamle spil: P | thingie2 | PC & Console Gaming | 10 | 7 marts 2009 17:40 |
| Hvad har disse Windows Fejlmeddelelser Mean? | Bubba | General Software Chat | 3 | 19 februar 2009 13:11 |
| Række fejlmeddelelser | teenee23 | Windows-operativsystemer | 5 | 2 januar 2009 13:17 |
| OHHH dyrt! php hjælpe venligst fejlmeddelelser | MySlowQuietLife | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 15 marts 2008 08:58 |
| Hvordan kan du udskrive fejlmeddelelser? | MsSparkie | Windows-operativsystemer | 3 | 1 marts 2008 20:34 |
| Thread Tools | |
| |