![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har installeret den fulde version af AVG i går og nu, når jeg forsøger at logge ind på hotmail den tager det meget lang tid at hente op. Jeg er også fuldt afinstalleret Norton som trail periode var nær en afslutning, og der udbydes windos firewall. Jeg er operationg på Vista 32. Ethvert forslag om, hvorfor det er så langsom og løsninger for at få den tilbage op til hastigheden? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du afinstallere Norton, bruger Norton Removal Tool? ........ hvis ikke gå her som masser af junk bliver efterladt, afinstallation af den sædvanlige måde.
| |||
| |||
| Jeg afinstalleret med CCleaner. |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvede at afinstallere den "normale måde", og det gav mig problemer. Med CCleaner det syntes ikke at have nogen problemer med at komme af med det. Hvis jeg skriver nordpå i søgningen intet kommer op, så hvad kan lades i stikken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail er berygtede for at have mange problemer, det er gratis, så er i høj efterspørgsel.
| |||
| |||
| Citat:
Tro mig, du virkelig har brug for at køre Norton Removal Tool. Også som Dave siger Hotmail kan have sine dage .... Har du forsøgt at se, om du kan logge på ok på en anden boks? |
|
| |||
| |||
| Samme gælder med McAfee reg var pakket med det efter en måned afinstallere, er Windows den eneste firewall din kører? |
|
| |||
| |||
| Vær venlig ikke at starte en anden tråd om det samme problem, post her. |
|
| |||
| |||
| Windows er det eneste firewall, der kører, og når jeg logger ind på arbejdspladsen for at tjekke min e-mails der ikke er noget problem at komme direkte til indbakken. Det eneste, der har ændret sig på systemet, er fjernelsen af Norton og indsættelse af AVG 8.0. Med det er sagt, at der ikke er problemer med at få til indbakken hurtigt på arbejdspladsen og træge hjemme, nogen forslag? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp! Jeg kan ikke logge ind på min hotmail. | tolet | E-mail, VoIP og IM Discussion | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hjælp! instaling Windows over Linux! | benst290 | Windows-operativsystemer | 4 | 29th Dec 2008 06:33 |
| Hotmail | dragonsse | E-mail, VoIP og IM Discussion | 8 | 23 november 2008 04:29 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Webbrowsere & FTP Klienter | 4 | 11 februar 2008 12:30 |
| Problem med hotmail | nader | E-mail, VoIP og IM Discussion | 2 | 9. okt 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |