![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen asentanut täysi versio AVG eilen ja nyt, kun yritän kirjautua hotmail se on ryhtynyt sen erittäin kauan ladata. Olen myös täysin uninstalled Norton kuin polkua oli lähellä loppua ja pakattu windos palomuuri. Olen operationg on Vista 32. Ehdotuksia siitä, miksi tämä on niin hidasta ja ratkaisuja saada se takaisin nopeasti? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Did you uninstall Norton käyttäen Norton Removal väline? ........ jos ei mene tässä kuten kuormien roskapostina saa jäädä jälkeen, poistamalla tavalliseen tapaan.
| |||
| |||
| I uninstalled kanssa CCleaner. |
|
| |||
| |||
| Yritin poistamalla sen "normaalilla tavalla" ja se antaa minulle ongelmia. With CCleaner se ei näytä olevan mitään ongelmia päästä eroon siitä. Jos kirjoitan pohjanpuoleinen tutkimusjärjestelmään mitään tulee, niin mitä voitaisiin jättää taakse? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail on kuuluisa siitä, monia ongelmia, se on ilmainen joten on suuri kysyntä.
| |||
| |||
| Quote:
Luota minuun, sinun todella tarvitse käynnistää Norton Removal Tool-työkalun. Myös Dave sanoo Hotmail voi olla sen päivän .... Oletko kokeillut, onko voit kirjautua ok toiseen ruutuun? |
|
| |||
| |||
| Sama McAfee reg oli pakattu sen jälkeen kuukauden poistaa, on ikkunat ainoa palomuurin käyttöön näkyä? |
|
| |||
| |||
| Älä aloittaa uuden säikeen tämä sama ongelma, postitse täältä. |
|
| |||
| |||
| Windows on ainoa palomuuri on käytössä ja kun kirjaudun työssä tarkistaaksesi minun sähköposteja ei ole mitään ongelmaa saada suoraan postilaatikkoon. Ainoa asia, joka on muuttunut järjestelmän poistaminen Norton ja lisäämisen AVG 8.0. Kun se on sanonut, että ei ole ongelmia päästä postilaatikkoon viipymättä työssä ja hidas kotona, mitään ehdotuksia? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Help! En voi kirjautua sisään minun hotmail. | tolet | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 11 | 28th Jan 2009 15:35 |
| Apu! instaling Windows yli Linux! | benst290 | Windows-käyttöjärjestelmät | 4 | 29. Joulukuu 2008 06:33 |
| Hotmail | dragonsse | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 8 | 23. marraskuu 2008 04:29 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Web-selaimet ja FTP Clients | 4 | 11th Feb 2008 12:30 |
| Problem with hotmail | nader | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 2 | 9. Lokakuu 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |