mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Browsers & FTP Clients

Register

Hotmail na instaling AVG 8.0

Reply

Thread Tools
Old 10 apr 2008, 07:18
Lid Fractie

Ik heb de volledige versie van AVG gisteren, en nu als ik probeer in te loggen in hotmail zij neemt zij een zeer lange tijd te uploaden. Ik ben het ook volledig verwijderd Norton als het parcours periode werd de buurt een einde en opgemaakt Windos firewall. Ik ben operationg op Vista 32.

Eventuele suggesties over de vraag waarom dit zo is traag en oplossingen om het terug op snelheid?

Thanks in advance,
MPenney
Old 10 apr 2008, 08:28
Donor Groep

Heeft u het verwijdert Norton, met behulp van de Norton Removal Tool? ........ zo niet verder gaan hier als een belasting van junk wordt achtergelaten, het verwijderen van de gebruikelijke wijze.

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 10 apr 2008, 08:38
Lid Fractie

Ik verwijderd met CCleaner.
Old 10 apr 2008, 08:42
Lid Fractie

Ik probeerde het verwijderen van de "normale" manier, en het deed me problemen. Met CCleaner het niet lijken te hebben eventuele problemen hem weg te gooien. Als ik typ noorden in de zoektocht niets komt, dus wat zou kunnen worden achtergelaten?
Old 10 apr 2008, 08:45
Administrator Group

Hotmail is berucht voor het feit dat tal van problemen, het is vrij beschikbaar, dus is de grote vraag.

Er zijn momenten waarop ik kan niet in Hotmail voor dagen.

Het is waarschijnlijk een toeval, ik zou het 24-48hrs voordat u start met messing dingen.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 10 apr 2008, 10:20
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpenney View Post
Ik probeerde het verwijderen van de "normale" manier, en het deed me problemen. Met CCleaner het niet lijken te hebben eventuele problemen hem weg te gooien. Als ik typ noorden in de zoektocht niets komt, dus wat zou kunnen worden achtergelaten?
Je zou verbaasd zijn .... Norton shoves rotzooi over je hele systeem.

Geloof me, je echt wel nodig om de Norton Removal Tool.

Ook als Dave zegt Hotmail kan zijn dagen .... heb je geprobeerd om te zien of u zich kunt aanmelden op ok op een ander vak?
Old 10 apr 2008, 10:24
Donor Groep

Hetzelfde geldt met McAfee reg werd gepakt met het na een maand verwijderen, is Windows het enige uw firewall draaien?
Old 11 apr 2008, 11:55
Administrator Group

Please do not start een andere draad voor dit zelfde probleem, post hier.
Old 14 apr 2008, 05:30
Lid Fractie

Windows is de enige firewall die actief is en wanneer ik log in op het werk te controleren van mijn e-mails is er geen probleem om meteen naar de inbox.

Het enige dat is veranderd op het systeem is het verwijderen van Norton en de toevoeging van AVG 8.0.

Met het gezegd dat er geen problemen krijgen om de inbox snel op het werk en thuis traag, suggesties?
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.