![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb de volledige versie van AVG gisteren, en nu als ik probeer in te loggen in hotmail zij neemt zij een zeer lange tijd te uploaden. Ik ben het ook volledig verwijderd Norton als het parcours periode werd de buurt een einde en opgemaakt Windos firewall. Ik ben operationg op Vista 32. Eventuele suggesties over de vraag waarom dit zo is traag en oplossingen om het terug op snelheid? Thanks in advance, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u het verwijdert Norton, met behulp van de Norton Removal Tool? ........ zo niet verder gaan hier als een belasting van junk wordt achtergelaten, het verwijderen van de gebruikelijke wijze.
| |||
| |||
| Ik verwijderd met CCleaner. |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde het verwijderen van de "normale" manier, en het deed me problemen. Met CCleaner het niet lijken te hebben eventuele problemen hem weg te gooien. Als ik typ noorden in de zoektocht niets komt, dus wat zou kunnen worden achtergelaten? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail is berucht voor het feit dat tal van problemen, het is vrij beschikbaar, dus is de grote vraag.
| |||
| |||
| Citaat:
Geloof me, je echt wel nodig om de Norton Removal Tool. Ook als Dave zegt Hotmail kan zijn dagen .... heb je geprobeerd om te zien of u zich kunt aanmelden op ok op een ander vak? |
|
| |||
| |||
| Hetzelfde geldt met McAfee reg werd gepakt met het na een maand verwijderen, is Windows het enige uw firewall draaien? |
|
| |||
| |||
| Please do not start een andere draad voor dit zelfde probleem, post hier. |
|
| |||
| |||
| Windows is de enige firewall die actief is en wanneer ik log in op het werk te controleren van mijn e-mails is er geen probleem om meteen naar de inbox. Het enige dat is veranderd op het systeem is het verwijderen van Norton en de toevoeging van AVG 8.0. Met het gezegd dat er geen problemen krijgen om de inbox snel op het werk en thuis traag, suggesties? |