![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg installerte den fullstendige versjonen av AVG går og nå når jeg prøver å logge på hotmail er det tar det svært lang tid å laste opp. Jeg også fullstendig avinstallert Norton som stien perioden var nær slutten og sette opp windos brannmur. Jeg operationg på Vista 32. Noen forslag på hvorfor dette er så tregt og løsninger for å få det tilbake opp til fart? Takk på forhånd, MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du avinstallere Norton, ved hjelp av Norton Removal Tool? ........ hvis ikke her så masse søppel blir liggende igjen, avinstallerer den vanlige måten.
| |||
| |||
| Jeg avinstallerte med CCleaner. |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å avinstallere det for "vanlig måte", og det gjorde jeg få problemer. Med CCleaner den ikke synes å ha noen problemer med å bli kvitt den. Hvis jeg skriver nord i søkefeltet ingenting kommer opp, så det kan bli liggende igjen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail er beryktet for å ha mange problemer, det er gratis så er stor etterspørsel etter.
| |||
| |||
| Sitat:
Stol på meg, du virkelig trenger å kjøre Norton Removal Tool. Også som Dave sier Hotmail kan ha sine dager .... Har du prøvd å se om du kan logge på ok på en annen boks? |
|
| |||
| |||
| Samme gjelder med McAfee reg var fullpakket med det etter en måned avinstallere, er Windows bare brannmuren din kjører? |
|
| |||
| |||
| Vennligst ikke starte en ny tråd for dette samme problemet, post her. |
|
| |||
| |||
| Windows er det eneste brannmur som kjører, og når jeg logger inn på arbeidet med å sjekke e-post er det ingen problem å få rett til innboksen. Det eneste som er endret på systemet er fjerning av Norton og legge av AVG 8.0. Med det blir sagt at det ikke er problemer med å få til innboksen raskt i arbeid og svak hjemme, noen forslag? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp! Jeg kan ikke logge på min hotmail. | tolet | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 11 | 28 januar 2009 15:35 |
| Hjelp! instaling Windows via Linux! | benst290 | Windows-operativsystemer | 4 | 29 desember 2008 06:33 |
| Hotmail | dragonsse | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 8 | 23 nov 2008 04:29 |
| Firefox Hotmail Add-on | mrdaveyk | Nettlesere & FTP Clients | 4 | 11 februar 2008 12:30 |
| Problemet med hotmail | Nader | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 2 | 9 oktober 2007 16:13 |
| Thread Tools | |
| |