![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har installerat den fullständiga versionen av AVG i går och nu när jag försöker logga in på hotmail det tar det en extremt lång tid att ladda upp. Jag håller också helt avinstallerat Norton som stigen var nära ett slut och sätta upp windos brandvägg. Jag operationg på Vista 32. Några förslag på varför det är så långsamt och lösningar för att få tillbaka upp till hastigheten? Tack på förhand MPenney |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Visste du avinstallera Norton, med hjälp av Norton Removal Tool? ........ om det inte går här så massor av skräp får lämnas kvar, avinstallera på vanligt sätt.
| |||
| |||
| Jag avinstallerats med CCleaner. |
|
| |||
| |||
| Jag har försökt avinstallera det för den "normala" och det gav mig problem. Med CCleaner det inte verkar ha några problem att bli av med det. Om jag skriver norr i sökandet ingenting kommer upp, så vad som skulle kunna hamna på efterkälken? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hotmail är ökända för att de har många problem, det är gratis så är i hög efterfrågan.
| |||
| |||
| Citat:
Tro mig, du verkligen är tvungen att köra Norton Removal Tool. Även som Dave säger Hotmail kan ha sina dagar .... Har du provat att se om du kan logga in på OK på en annan box? |
|
| |||
| |||
| Samma sak med McAfee reg var packad med det efter en månad avinstallera är windows det enda brandvägg du kör? |
|
| |||
| |||
| Jag ber er att inte starta en tråd om samma problem, efter här. |
|
| |||
| |||
| Windows är den enda brandvägg som körs och när jag loggar in på arbetsplatsen för att kontrollera min e-post finns det inget problem att få direkt till inkorgen. Det enda som har förändrats på är avskaffandet av Norton och lägga av AVG 8.0. Med det sagt att det inte finns något problem att få till inkorgen dröjsmål i arbetet och trög hemma, några förslag? |