![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har netop forsøgt at installere 'Flash7 "i Windows XP, men uden held. Handicappede mine firewalls og anti-virus og prøvede det så godt, men ville det stadigvæk ikke installere - nogen forslag, tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Thanks Dave det var det websted, jeg prøvede at installere det fra, men uden held til trods gør det muligt at installere 'activeX'when bedt om det. |
|
| |||
| |||
| Hvilken browser du er i øjeblikket forsøger at installere det på? Årsag til tider IE tendens til at give problemer i dette, kan du prøve en anden browser, og se om det løser problemet. |
|
| |||
| |||
| Tak for det sid, lykkedes det mig at installere det. Jeg var nødt til at deaktivere Windows Firewall til at gøre det tho. |
|
| |||
| |||
| Glad det er sorteret. :) |
|
| |||
| |||
| Sommetider Flash 7 kan være en gider at installere. Jeg bruger Mozzilla Firefox, da det er meget nemmere at installere addons på. Mozzilla er også meget brugervenligt end IE, Opera Travis |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Cant installere Windows Live Messenger nye og nu cant selv installere gamle | Mohi212 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Flash Hjælp! = ( | jennycali00 | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 16 november 2008 13:41 |
| Flash Player vil ikke installeres? | pevers | Multimedia & Codecs | 4 | 6. okt 2008 13:59 |
| Flash | lancesilver | Webbrowsere & FTP Klienter | 1 | 18 januar 2008 11:38 |
| Flash derefter ingenting. | mcbee | Cases & Strømforsyninger | 4 | 8 april 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |