![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har bare prøvd å installere "Flash7" i Windows XP, men uten suksess. Funksjonshemmede mine brannmurer og antivirusprogrammer og prøvd det også, men det likevel ikke ville installere - noen forslag, takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| __________________ Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Takk Dave som var stedet jeg prøvde å installere det fra, men ingen suksess på tross av dette gjør det mulig å installere "activeX'when bedt om. |
|
| |||
| |||
| Hvilken nettleser bruker du nå prøver å installere det på? Årsak ganger IE tendens til å gi problemer i dette, kan du prøve en annen nettleser og se om det løser problemet. |
|
| |||
| |||
| Takk for at sid, klarte jeg å installere det. Jeg måtte deaktivere Windows-brannmur for å gjøre det tho. |
|
| |||
| |||
| Glad det er sortert. :) |
|
| |||
| |||
| Noen ganger Flash 7 kan være en plage å installere. Jeg bruker Mozzilla Firefox som det er mye enklere å installere addons på. Mozzilla er også mye brukervennlig enn IE, Opera Travis |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Skrånende installere Windows Live Messenger nye og nå skrånende selv installere gamle | Mohi212 | Email, VoIP og direktemeldinger Diskusjon | 3 | 26 januar 2009 06:55 |
| Flash Hjelp! = ( | jennycali00 | Web Design, hosting & SEO | 2 | 16 nov 2008 13:41 |
| Flash Player vil ikke installere? | pevers | Multimedia & Kodeker | 4 | 6 okt 2008 13:59 |
| Flash | lancesilver | Nettlesere & FTP Clients | 1 | 18 januar 2008 11:38 |
| Flash deretter ingenting. | mcbee | Bærevesker & Strømforsyning | 4 | 8 april 2007 02:21 |
| Thread Tools | |
| |