mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Webbrowsere & FTP Klienter

Register

IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem

Reply

Thread Tools
Old 19. juni 2009, 02:35
Ny Medlem Gruppen

Default IE 8 er ikke understøttet på dette operativsystem

Det er den besked, jeg får, når jeg forsøger at installere IE 8 på min Vista Business. Jeg kiggede rundt for nogle løsninger, og jeg er stadig søger, jeg har nogle ideer, som jeg vil forsøge, men jeg tror ikke, at de vil arbejde.

Jeg var at sikre, at dette installationsprogrammet er til Vista, og det siger ikke, at det kun er kompatibelt med visse versioner så jeg antager, at den støtter dem alle (lamest ting nogensinde hvis Microsofts app ikke støttede sin egen OS: rolleyes:)

Enhver måder Jeg regnede jeg gerne se, om nogen her havde nogen idéer.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Operating System not found? smudge1011 Windows-operativsystemer 4 9 august 2009 15:29
Favorit operativsystem? KanoakaVirus General Software Chat 39 28 marts 2009 15:39
Hvilket operativsystem? tomthedrummer1992 Windows-operativsystemer 5 12. maj 2008 14:20
Nye operativsystem store dag er nær! tjpearson General Software Chat 3 5 december 2007 01:46
Operativsystem og RAM megabyte CPU, bundkort og RAM 8 8 november 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.